יום שבת, 12 במאי 2012

הגיעה הזמנה מIHERB !


הרבה נכתב בזמן האחרון על האתר IHERB.
זה אתר אמריקאי שמוכר בעיקר מוצרים טבעיים. אפשר למצוא שם מוצרי מזון, קוסמטיקה, איפור ועוד :)
לפני כחודשיים האתר התחיל להתפרסם בבלוגספרה פה וגם בפורום איפור בתפוז, אז אחרי שקראתי על הזמנות של אחרות ובדקתי מה אני רוצה, ביצעתי את ההזמנה שלי בחודש אפריל שבו אם קונים מעל 40$ המשלוח היה חינם. לפי מה ששמתי לב, כמעט תמיד יש מבצע. כרגע יש 10% הנחה בקנייה מעל 60$ ו5% על קנייה בפחות.
בנוסף, אם זו הקנייה הראשונה שלכם אפשר להשתמש בקוד שקיבלתי כשביצעתי את הקניה שיתן לכן 5$ הנחה - QUR560.

אז מה הזמנתי ?
אחד המוצרים שהכי סיקרנו אותי - סטיק של חמאת קקאו טהורה, איתה אפשר לטפל ביובש בעור וסימני מתיחה.

בסטיק יש 28 גרם של חמאת קקאו, להשוואה, בלובלו יש 4.8 גרם. החמאה מרככת במהירות גם שפתיים יבשות וגם מרפקים וברכיים. סימני מתיחה למזלי אין לי. הריח שלה מעולה, ועושה חשק נוראי לשוקולד, ראו הוזהרתן. ;)

מברשות שונות של חברת EcoTools, שמשתמשת בחומרים ממוחזרים וחומרים שניתן למחזרם כדי לייצר את המוצרים השונים שלהם, לא מבצעת ניסויים בבעלי-חיים, המברשות הן משיער סינטטי.

מברשת קבוקי שמיועדת לשימוש עם פודרה, סומק או ברונזר.

חשבתי שהיא יותר דחוסה והופתעתי לגלות שהיא לא ממש דחוסה. מהניסיון הקצר שלי איתה, היא נותנת גימור מקסים לפודרה.

סט מברשות עיניים:

בסט מגיעות 5 מברשות: מברשת להנחת צללית, מברשת לשימוש בקפל העין, מברשת קטנה להנחת צללית, מברשת להיילייטר ומברשת ליצירת מראה מעושן. הסט מגיע עם קייס מקסים שבו יש מקום לחמשת המברשות ומראה.

סט נוסף ל"גימור":

סט ובו מסרק ריסים\גבות, מברשת להנחת צללית, מברשת כמו הקבוקי למעלה רק קטנה יותר ומברשת לשפתיים.
גם הוא מגיע עם קייס נחמד בו אפשר לקחת את המברשות.
מהסט הזה הספקתי לנסות להשתמש במסרק גבות\ריסים, החלק מפלסטיק נחמד מאוד אך החלק שעשוי משיער מאוד גס לדעתי והמברשת הקודמת בה השתמשתי לזה (של ביוטיקייר) הרבה יותר רכה ונעימה.

מברשת עיפרון:

מברשת נוחה לעבודה ורכה שמגיעה עם מחדד ובו קופסה כך שהחידודים לא יפלו וילכלכו. מקסים :)

הזמנתי שני מוצרים נוספים של אקוטולס, משייף לכף הרגל וליפ באלם.


עוד לא יצא לי להשתמש באף אחד מהם, אז חוויות בהמשך..

מסכת מנטה ופילינג לפנים, שניהם של חברת Queen Helene:

אהבתי ששני המוצרים הגיעו עטופים בתוך שקית נפרדת ועם מדבקה על הפקק.
המסכה אמורה לעזור בייבוש אקנה, לטפל בראשים שחורים ולכווץ נקבוביות.
כשפותחים אותה עולה ריח מידי של משחת שיניים ומנטה. (משחת שיניים גם היא מייבשת אקנה.. ). הצבע שלה ירוק חיוור. ניסיתי אותה בנתיים פעם אחת, העור מרגיש נקי ובריא אחריה והיא תרמה למראה של הנקבוביות. בשביל המחיר שלה, זה פשוט מעולה.
הפילינג אמור לקלף את העור כדי לחשוף עור בריא וקורן. ריח של משמש, אני חושבת שהגרגרים בפילינג הם מגרעין של משמש. (אני יודעת שלחברת ללין יש סקראב לגוף כזה, וגם ללוריאל פילינג פנים).

עם כל קנייה ניתן לבחור מתנה ממבחר שהם מציעים, אני בחרתי בדוגמית של שמפו ומרכך:


בנוסף הגיעה עם ההזמנה צנצנת קטנה של ריבת תפוז סיני של סאנדלפור ..

תוך עשרה ימים מהרגע שהזמנתי, החבילה כבר הייתה אצלי בבית, הכל מגיע מסודר יפה ומסכה והפילינג, כמו שהזכרתי קודם - עם מדבקה שחוסמת את הפקק ובתוך שקית נפרדת, שזה מעולה וחשוב. אני מציעה לכם לחפש באתר מוצרים שונים, אפשר גם בבלוגים אחרים לראות מה בנות אחרות הזמינו, למשל אצל מרינה ואצל דפי (שאחרי שהזמנתי מצאתי אצלה סקירות על המרשות).
על רוב המוצרים יש ביקורת באתר וגם אפשר למצוא ביקורת בחיפוש בגוגל של שם המוצר.

בהמשך אכתוב על ההתנסות האמיתית ולא הראשונית עם המוצרים.
אם יש לכן שאלות על המוצרים או על האתר, על איך להזמין, אני אשמח לעזור!
אם הזמנתן אני אשמח לשמוע מה ועל התנסויות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה