יום שני, 11 ביוני 2012

נבחרת ניקוי + טיפים ;)


נכון שכיף להתאפר? :)
אך אחד הדברים החשובים באיפור הוא דוקא ההסרה שלו. לפני שנכנסים לישון חשוב להסיר את כל האיפור מהעור, ככה שהוא יהיה נקי ולא יווצר לו נזק מיותר.
אז הנה לפניכן, נבחרת הניקוי שלי:

הסרת איפור 
סדרת Essentials של חברת Garnier מלווה אותי כבר שנים.
מסיר איפור מהעיניים: כתוב עליו שהוא מותאם לעיניים רגישות וגם למשתמשות בעדשות מגע, מסיר גם איפור עמיד במים.
המסיר הזה מעולה, מוריד הכל מהעפעף בלי שפשופים קשים ומיותרים. הוא מתמודד בכבוד עם כמויות של צלליות וגם עם האייליינר ג'ל העמיד של מייבלין.
תכולה: 150 מ"ל.
חלב פנים להסרת איפור: מותאם גם להסרת איפור מהעיניים, מתאים לבעלות עור רגיל ומעורב.
גם הוא טוב, מוריד בלי בעיה איפור וגם איפור עיניים (אני אישית מעדיפה את הנוזלי לעיניים). לא משאיר תחושה שמנונית על הפנים.
תכולה: 200 מ"ל.
ג'ל ניקוי: סבון פנים שגם מסיר איפור,  מתאים לבעלות עור רגיל ומעורב.
אין לי הרבה מה להוסיף על הקודמים, הוא משאיר את העור נקי ורענן ומריח מעולה :)
תכולה: 200 מ"ל.
החיסרון של שלושתם: לא לשימוש בתוך העין. מעט מעקצץ אם נכנס חומר לעין עצמה, כמו כל מסיר איפור שיצא לי לנסות...
יש לכן עור רגיש ? יש לגרנייה את אותה סדרה בדיוק בצבע ורוד, המותאמת לעור רגיש.
מחיר: סדרת Essentials של גרנייה מתומחרת בכ45-50 ש"ח לכל מוצר. יש באופן כמעט קבוע מבצעים של 1+1, או 50%, או כל הסדרה ב20\25 ש"ח. (בסופר-פארם, ניו פארם וכו'. ברמי לוי לדוגמא הם באופן קבוע ב20 ש"ח לפי מה שראיתי).

מגבונים להסרת איפור:
לימים של עצלנות.
אני פחות אוהבת להשתמש במגבונים בגלל שהם תמיד ישאירו אחריהם איפור על העור.
שני המגבונים שבתמונה מתנהגים באופן זהה. שניהם הצליחו להסיר הרבה מסקרה ובלי פירורים, שזה יפה יחסית למגבונים.
בכל מקרה של שימוש במגבונים להסרת איפור, הייתי ממליצה אחר-כך לעבור מהר עם מסיר איפור נוזלי או לשטוף פנים עם סבון פנים, ככה שהעור יתנקה מכל שאריות איפור.
מחיר: בערך 10 ש"ח לחבילת מגבונים. בשל לייף יש 25 מגבונים ובשל פנינה רוזנבלום 30 מגבונים.

מוצר נוסף שמשמש אותי להסרת איפור יכנס לקטגוריה הבאה:
ניקוי פנים יום-יומי
תחליב רחצה לפנים של ד"ר פישר - "2 פעולות בתכשיר אחד - מנקה את העור ביסודיות ומסיר איפור".
יש תחליבים שונים בסדרה שמתאימים לסוגי עור שונים. זה הסבון פנים שאני משתמשת בו בימים שאני מתאפרת, אני סומכת עליו שיסיר את האיפור (או השאריות שלו, אם הסרתי לפני). גם הוא הצליח להסיר את האייליינר ג'ל של מייבלין, כשעברתי עם האצבע בעדינות על האייליינר. יש לו פקק נוח שמאפשר להוציא את הכמות המזערית הנדרשת לכל שימוש.
תכולה: 200 מ"ל.

סבון הפנים של קליניק: השלב הראשון בסדרת שלושת השלבים שלהם.
בסבון הזה יש להשתמש אחרי הסרת האיפור (כמו כל הסדרה..). הוא לא מסיר איפור אלא רק מנקה את הפנים.
אני משתמשת בו בעיקר בבוקר או בערבים כשלא התאפרתי. הוא אחלה סבון, ממליצה לקנות במבצעים (הוא גם בד"כ מגיע בגודל מוקטן או בקיטים שמקבלים כאשר קונים בסכום מסוים במוצרי קליניק).
תכולה: 200 מ"ל.
מחיר: כ-140 ש"ח בחנויות בארץ. 110 ש"ח בסטרוברי.
מי הפנים של קליניק: השלב השני בסדרת שלושת השלבים שלהם.
במי הפנים מומלץ להשתמש אחרי השימוש בסבון מאותה סדרה. אני משתמשת בהם הרבה גם בלי להשתמש בסבון קודם. אני מאוד אוהבת את המי פנים האלה, אני מרגישה שהם באמת מנקים את הפנים ואחרי שאני משתמשת בהם העור רענן ונקי. מי הפנים האלו מכילים אלכוהול, וזה מפריע לחלק מהבנות אז תדעו - יש לקליניק גם מי פנים ללא אלכוהול, שאמורים לתת בדיוק אותה תוצאה. ממליצה מאוד על המי פנים האלו !
תכולה: 200 מ"ל.
מחיר: כ-140 ש"ח בחנויות בארץ. 95 ש"ח בסטרוברי.
* בד"כ יש בסופרפארם ובמשביר ערכות התנסות לשלושת השלבים, של שני המוצרים הנ"ל והקרם לחות שלהם כל אחד בגודל 30 מ"ל. אם עוד לא ניסיתן את המוצרים האלו, זו יכולה להיות התחלה טובה. אם אני זוכרת נכון, כשקונים ערכה כזו מקבלים זיכוי על הסכום שלה לרכישת ערכה בגודל מלא.
מחיר הערכה: כ40 ש"ח.

ניקוי פנים שבועי


פעם בשבוע אני אוהבת להשתמש בפילינג, שמבצע ניקוי עמוק יותר מביום-יום.
Exfoliating Scrub של קליניק:
הפילינג הזה היה הפילינג הקבוע שלי כבר חודשים. הגרגרים שלו לא העדינים ביותר אך לא ממש גסים. יש לו ריח חזק של  מנטה. אחרי השימוש בו העור נותר נקי מאוד ורענן. הבדיקה שלי - הצמר גפן עם המי הפנים מהסעיף הקודם נשאר נקי לגמרי. תחושה נעימה וכיפית.
תכולה: 100 מ"ל.
מחיר: כ-180 ש"ח בחנויות בארץ. 123 ש"ח בסטרוברי.
Apricot scrub של קווין הלן:
הזמנתי אותו מIHERB בכוונה להתנסות, עם תקווה קלושה שהוא יוכל להחליף את הפילינג של קליניק.
לפילינג הזה יש ריח דיי סינטטי של משמש, והגרגרים שלו הם ממשמש לפי הבנתי. הגרגרים שלו בערך כמו הגרגרים של הפיליניג של קליניק, אך כשמשתמשים בו ההרגשה היא פחות של ניקוי עמוק אלא יותר דומה לסבון פנים רגיל עם מעט גרגרים. ההפתעה האמיתית הייתה בבדיקה - הצמר גפן עם המי פנים יצא נקי לחלוטין !
אז למרות התחושה הפחות עמוקה והריח הסינטטי, אני אמשיך להשתמש בו בכיף.
תכולה: 170 גרם.
מחיר: בערך 4$ (כ-16 ש"ח), בIHERB.

ולסיכום, כמה טיפים לעור נקי והסרת איפור:
* חשוב מאוד להסיר איפור כל יום. כמו שרשמתי בהתחלה, איפור שנשאר על העור במשך הלילה יכול לגרום לנזק, גם לטווח ארוך וגם טווח קצר - "חברים" יכולים להופיע על הפנים.
* גם אם לא התאפרנו חשוב לשטוף פנים עם סבון כל יום. במשך היום מצטבר לכלוך על העור וכדאי להסירו.
* להסרת איפור מהעיניים - להשאיר צמר גפן טבול במסיר איפור על העין והריסים במשך כמה שניות, ואז למשוך בעדינות. לא לשפשף!
* חשוב! רובנו מורחות מסקרה בצד הפנימי של הריסים, לכן מאוד חשוב להסיר אותה משם ולא מהצד החיצוני. אני מעבירה צמר גפן בעדינות על החלק הפנימי תוך סגירת העין, עד שלא יוצאות עוד שאריות של מסקרה. רוב המסקרה לא תרד בניקוי הצד החיצוני של הריסים.
* אם משתמשים במגבון מאוד כדאי לשטוף את הפנים אחר-כך שוב, להסרת שאריות האיפור.

מקווה שנהנתן והיה פוסט מועיל, אם יש לכן שאלות או הערות אתן מוזמנות להגיב (:

4 תגובות:

  1. אחלה פוסט! חשוב להחזיק מוצרי טיפוח טובים לא פחות מאיפור טוב, אם לא יותר.
    עשית לי חשק לנסות את מסיר האיפור של גרנייה, הייתי בטוחה שהוא הרבה יותר יקר.
    באופן אישי אני גם לא אוהבת להשתמש במגבונים, אני שונאת את ההרגשה על העור וזה אף פעם לא מנקה עד הסוף, בטח לא איפור עמיד.

    הטיפים בסוף מצוינים, גם הטיפ בנוגע למסקרה נכון וחשוב, בעיקר כשעובדים עם מסקרות עמידות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי שאהבת (:
      גרנייה באופן קבוע כל הסדרה הזו ב20 - 25 ש"ח, אם יש 1+1 תחפשי בסניפים אחרים (אפילו H&O, מגה) תמיד זה יהיה באחד מהם במחיר הזה. לי אין בעיה לקנות 1+1 כי כבר סיימתי את המסיר איפור לעיניים 3 או 4 פעמים. הג'ל ניקוי יחסית חדש וזה פעם ראשונה שקניתי אותו (לבד, 20 ש"ח בסופר-פארם). ממליצה לך לחפש ולנסות

      מחק
  2. חבל שלא ידעתי שאת משתמשת במי פנים מספר 2, קיבלתי בגלוסי והייתי שולחת לך (:

    השבמחק